ΤΕΧΝΙΚΗ MEISNER
Διαδικτυακές Συναντήσεις στην πλατφόρμα του ΖΟΟΜ

Εργαστήριο που εκπαιδεύει τον ηθοποιό στην τεχνική του Sanford Meisner. Η βάση της είναι η επικοινωνία, η αλήθεια και ο μοναδικός τρόπος έκφρασης και εκδήλωσης του κάθε ηθοποιού. μέσα από ασκήσεις και σκηνές αναπτύσσεται ο ρόλος, η προσωπικότητα, ο ρόλος και η επαγγελματική ταυτότητα.
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα σε πέντε μέρη / τρίμηνα.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ | 16 Φεβρουαρίου – 30 Μαρτίου
ΜΕΡΑ | Τρίτη
ΩΡΑ | 6:00 – 7:30 μμ

 

ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ
Β ΜΕΡΟΣ
Διαδικτυακές Συναντήσεις στην πλατφόρμα του ΖΟΟΜ

Στο εργαστήριο αυτό μαθαίνουμε την τεχνική των Μονολόγων που βασίζεται πάνω στον Ρυθμό του Λόγου και την Αλήθεια των γεγονότων. Κάθε Μονόλογος απλώνει με τις λέξεις του πληροφορίες που είναι κλειδιά για τον ηθοποιό προκειμένου να αναδύσει το Ρόλο του.
Ο ρυθμός των λέξεων και η δύναμη στο “Εδώ και Τώρα” μας οδηγούν σε διαφορετικές προσεγγίσεις και παρουσιάσεις των Μονολόγων.
Μαθαίνουμε τον ρυθμό, την δύναμη του λόγου και την διαφορετική απόδοση και έκφραση.
Οι μονόλογοι μπορεί να είναι στην Ελληνική, Αγγλική και Γαλλική γλώσσα.

Διάρκεια | 12 Φεβρουαρίου – 12 Μαρτίου
Μέρα | Παρασκευή
Ώρα | 12:00 – 13:30
Συμμετοχή | 60€

ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ
Εργαστήριο για Ηθοποιούς
Διαδικτυακές Συναντήσεις στην πλατφόρμα του ΖΟΟΜ

Θέμα: «Ο Πρωταγωνιστής και ο Χορός, μια σχέση δραματικής αντιπαράθεσης»

ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Αυτό το εργαστήριο είναι αποκλειστικά για επαγγελματίες ηθοποιούς οι οποίοι θέλουν να εργαστούν πάνω σε κλασικά κείμενα με τεχνικά εργαλεία Υποκριτικής, Κίνησης και Φωνής. Το θέμα του είναι σχεδιασμένο για να διδάξει την σκηνική ιδιαιτερότητα, δηλαδή την σχέση των Πρωταγωνιστών και του Χορού, που υπάρχει στην κλασική ελληνική λογοτεχνία και την Ποιητική του Αριστοτέλη.
Το εργαστήριο έχει τρία μαθήματα, Υποκριτική, Κίνηση και Φωνή/τραγούδι.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Με τα τρία δραματικά εργαλεία, την Υποκριτική, την Κίνηση και την Φωνή θα εργαστούν οι συμμετέχοντες πάνω στην τεχνική τους κατάρτιση και την τελική τους παρουσίαση στο τέλος του εργαστηρίου. Κάθε μάθημα δίνεται διαφορετική μέρα μέσα στην εβδομάδα.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Οι προϋποθέσεις της συμμετοχής είναι:
1. Να είναι ο ενδιαφερόμενος απόφοιτος δραματικής σχολής Ελλάδος ή εξωτερικού
2. Να έχει συμμετάσχει σε ένα τουλάχιστον έργο της κλασικής θεατρικής λογοτεχνίας
3. Να είναι άνω των 24 χρόνων
4. Να μιλάει καλώς την αγγλική γλώσσα

ΥΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
Το Υλικό του εργαστηρίου θα διδαχτεί πάνω στο έργο «ΤΡΩΑΔΕΣ» του Ευριπίδη, με τα δύο βασικά πρόσωπα της τραγωδίας σε σχέση με τον χορό.
*Για τις γυναίκες ηθοποιούς οι ρόλοι είναι της Εκάβης, Κασσάνδρας και Ανδρομάχης.
*Για του άνδρες ηθοποιούς είναι του Ταλθύβιου και του Μενελάου.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
1. Υποκριτική τεχνική
2. Κίνηση και Σωματικό Θέατρο
3. Φωνή και Τραγούδι
(Σύστημα στήριξης φωνής και κειμένου)

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Υποκριτική Όλγα Τζωρτζ | Σκηνοθέτις
Φωνή | Παναγιώτης Τερζάκης | καθηγητής Φωνής, Τραγουδιού και Αγωγής της Φωνής

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
6 – 28 Φεβρουαρίου | 4 Σαββατοκύριακα
Σάββατα: Υποκριτική τεχνική – Μελέτη κειμένου και Ιστορίας
Κυριακές: Φωνή και ορθοφωνία
ΜΕΡΕΣ: Σάββατο και Κυριακή
ΩΡΕΣ; 12:00 – 3:00μμ

ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ
“Γη, Νερό, Φωτιά και Αέρας”
Διαδικτυακές Συναντήσεις στην πλατφόρμα του ΖΟΟΜ

Στο εργαστήριο ανακαλύπτουμε τα 4 στοιχεία της Φύσης στον τρόπο που εκφράζονται οι Ρόλοι στην καθημερινότητά τους. Βρίσκουμε τα χαρακτηριστικά των στοιχείων και τα εφαρμόζουμε μέσα στα κείμενα με τα λόγια των Χαρακτήρων.
Κάθε στοιχείο έχει την δύναμή του και την απόδοσή του. Μαθαίνουμε ως να διαχειριζόμαστε την δύναμη του κάθε στοιχείου χωρίς καμία αναφορά σε συναισθήματα και εμπειρίες.
Εργαζόμαστε πάνω σε έναν μονόλογο της επιλογής του συμμετέχοντα. από δραματικό ή κωμικό έργο της παγκόσμιας θεατρικής λογοτεχνίας.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ | 2 – 23 Φεβρουαρίου
ΜΕΡΑ | Τρίτη
ΩΡΑ | 7:30 – 9:00 μμ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ | 50€

ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΑΙΞΠΗΡ | ΤΕΧΝΙΚΗ
Διαδικτυακές Συναντήσεις στην πλατφόρμα του ΖΟΟΜ

Ο Ουίλιαμ Σαίξπηρ δεν ήταν απλά ένας θεατρικός συγγραφέας. Ήταν πρώτα απ’ όλα ηθοποιός που γνώριζε τις απαιτήσεις του θεατρικού λόγου. Η γραφή, στα πρώτα του έργα ήταν πάνω στο συμβατικό ύφος της εποχής. Τα έγραψε σε γλωσσικά μοτίβα που ήταν στερεότυπες προβολές των χαρακτήρων ή του δράματος.
Έγραψε για τον προφορικό λόγο του ηθοποιού και όχι του τον αναγνώστη. Η εποχή του 1564-1616 ήταν η περίοδος της βασιλείας της Ελισάβετ όπου θεμελίωσε την δική του θεατρική δραστηριότητα με την ομάδα Lord Chamberlain’s Men.
ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Στο εργαστήριο μαθαίνουμε την τεχνική γραφής του Ο. Σαίξπηρ για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε την ιστορία του έργου και τους Χαρακτήρες του.
Εφαρμόζουμε:
– Το ιαμβικό πεντάμετρο στην αγγλική και ελληνική γλώσσα – Ρυθμό και μουσικότητα – Σύμβολα και ο απόλυτος έλεγχος της δεκασύλλαβης πρότασης ( πόδι / δάκτυλος)
– Την αναστροφή του Ρυθμού
– Την ταχύτητα του πεντάμετρου
– Τα Θέματα μετάφρασης από τα αγγλικά στα ελληνικά
– Την ανάγνωση του κειμένου με μουσικό ρυθμό
– Ιδιαίτερα ρυθμικά σχήματα ανάγνωσης και εκφοράς του λόγου

ΔΙΑΡΚΕΙΑ | 12, 19 και 26 Φεβρουαρίου
ΜΕΡΑ | Παρασκευή
ΩΡΑ | 8:00 – 9:30 μμ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ | 70€

ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Κέντρο Σύγχρονων Δραματικών Εφαρμογών | ΑΜΚΕ
Πληροφορίες – Δηλώσεις Συμμετοχής
Τ: 694 721 8195
Ε: acting.greece@gmail.com